小小魚拔拔跟我說


以前覺得我們家親戚不是很多


可是自從跟二十年失聯的父親連繫後


怎麼突然發現我的親戚一拖拉庫冒出來


其實父親的兄弟姊妹感情很好


所以重病多年的父親跟著大哥相依為命


這點讓我覺得很感謝堂妹也十分感慨


為什麼自己跟玉米妹還有很大努力空間


父親跟我說


他從玉米妹小時候就很心疼她


雖然玉米妹現在還是無法接受父親


但我相信她當了媽媽之後


她能逐漸體會為人父母的想法


就如同最初我很氣憤自己母親沒有出席夫家喜宴


但是想想畢竟是自己親生父母


這是不變的事實


也不能改變我對父母的愛


臨走前姑姑一直跟我說希望玉米妹也能來看她


 


Dear Steven

 

Thanks for the photos.

I am very glad to see my aunt and your family in Keelung.

In my mind, you are always our super model.(including have 2 children~~ha ha)

If you come back to Pingtung in April, please connect with us.

My doughter will be very happy to meet your family.

I had upload my blog and add you and Alan in my facebook.

By the way, my school request me to improve my English.

It's opportunity to pick up my English.

 

 

See you~~

Keep in touch. 


Brenda Lee




Littile super model~~so cute~~




Nice shot~~~YA~~



My aunt and family~~~My aunt looks like my grandmother~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    小小魚的媽咪 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()